.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مثبت شدن ۵۰ درصد تست‌های کرونا در بابل
۵۰ درصد از تست‌های سریع کرونا در بابل مثبت می شود.

به گزارش شمال نیوز، دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل گفت: ۵۰ درصد از تست‌های سریع کرونای مراجعین سرپایی در روز‌های اخیر در بابل مثبت شده است.

او افزود: تعداد بیماران سرپایی درسطح یک ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روز‌های اخیر در موج ۵ اپیدمی در شهرستان بابل به بیش از یک هزار نفر در روز رسیده که با ماه اول شروع بیماری در موج اول اپیدمی در اسفند ۱۳۹۸ قابل مقایسه است.

دکتر جلالی با اشاره به اینکه تعداد بستری‌ها در هفته پیش رو با شدت بیشتری افزایش خواهد یافت، گفت: ابتلا در این موج به طور متوسط ۱۰ درصد در خانم‌ها بیشتر شده و با توجه به اینکه خانم‌ها محور خانواده بوده و زمان بیشتری را در منزل و با فرزندان هستند ابتلا در خانواده به شدت افزایش می‌یابد.

او افزود: در موج اپیدمی پنجم درصد ابتلا در سالمندان کمتر و درصد ابتلا در گروه سنی ۲۰ تا ۴۰ سال که قشر فعال در جامعه هستند بیشتر شده که خود به گسترش سریع‌تر بیماری کمک کرده و ایزوله کردن این قشر جامعه کمی سخت ترخواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل با اشاره به اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته بستری روزانه بیماران کرونایی در مراکز درمانی بابل به ۱۱۸ نفر افزایش یافته است که بسیار نگران کننده است، گفت: با توجه به روند افزایشی بیماران بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی، در روز‌های پیش رو ممکن است آمار فوتی‌ها هم افزایش یابد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.